Město Neveklov

Za rozhlednou na Neštětickou horu (cca 10 km)

Příjemný výšlap na starou rozhlednu, kterou stojí za to ji vidět, ač je výhled z ní omezen pouze na jednu světovou stranu. Cestou s možností odbočit za krásným kostelíčkem sv. Václava na Chvojínku, kde se natáčel film Kytice. Jde se jen po menších silničkách, jinak přírodou. Neštětická hora je také proslulá tím, že se tu kdysi těžilo zlato.
Trasa: po červené směr Benešov – Dubovka – výhled na kostelíček na Chvojínku – samota Roháč – vpravo po silnici k autobus. zastávce, zde uhneme vlevo – po žluté (strmější cesta) či po upravené kamenné cestě dojdeme až k rozhledně – dolů se dáme po cestičce, která vede hned od vchodu rozhledny a po chvíli protíná upravenou kamennou cestu – vede příkře dolů až do vesnice Chvojínek – zde u prvních domů se dáme vpravo po cestě (či můžeme vyběhnout po silnici nahoru do vsi a pokochat se kostelíčkem sv. Václava a zase se vrátit) – půjdeme cestou mezi křovím, pak polní cestou, na rozcestí se dáme vlevo a pokračujeme polní cestou až k chatové osadě Šibinka, kde (jak název napovídá) stávala kdysi šibenice – seběhneme kopec a jsme opět v Neveklově.

Datum vložení: 20. 12. 2019 9:32
Datum poslední aktualizace: 20. 12. 2019 9:32
Autor: Správce Webu

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

Aktuální informace v mobilní aplikaci zdarma ke stažení: